Integracja Thulium z BaseLinkerem

Sprzedaż internetowa bywa wiecznie nienasyconym pożeraczem czasu.

Zarządzanie sklepem internetowym i dodatkowo internetowymi platformami handlowymi jak Allegro wymaga bardzo dużo pracy. Sprawa nie jest tak trudna, gdy korzystamy z jednej platformy i/lub mamy jeden sklep. Wtedy nasze produkty umieszczamy w sklepie i na aukcjach – wymaga to zaangażowania, ale da się, choć nie jest to idealne rozwiązanie.. Sytuacja się komplikuje, gdy mamy kilka sklepów, wystawiamy produkty w różnych cenach, a do tego korzystamy z wielu platform. Kluczowa wtedy jest odpowiednia organizacja

A gdyby tak administrować sprzedażą z wielu sklepów i platform w jednym miejscu?

BaseLinker  to system do zarządzania sprzedażą internetową – można do niego podłączyć wszystkie swoje sklepy internetowe, a także konta Amazon, eBay, Allegro, DaWanda czy Etsy. Usprawnia procesy m.in wystawiania aukcji, nadawania paczek, kontrolowania stanów magazynowych, wystawiania faktur itp. BaseLinker zintegrowany jest z bardzo wieloma e-commerce’owymi platformami sklepowymi, w tym z Shoperem i IdoSellem (znanym do niedawna jako IAI Shop).

Dzięki BaseLinkerowi zapanujesz nad sprzedażą w sklepach i na aukcjach. Jednak w tym miejscu e-commerce’y napotykają górę lodową – bo jak bez błędów obsłużyć klientów przychodzących z tak wielu miejsc? Trzeba odróżnić ich od siebie i odpowiedzieć na wszystkie pytania, zanim zniecierpliwiony klient zwróci się do konkurencji.

A gdyby tak mieć całą komunikację w jednym miejscu?

Klient ma wtedy do dyspozycji różne formy kontaktu z firmą, jeśli chce zapytać o produkt lub zamówienie. Gdyby korzystał z jednej i spokojnie czekał na odpowiedź, sprawa byłaby znacznie prostsza. Dzisiejszemu klientowi ciągle się spieszy, i jest to zrozumiałe. Jeśli czas reakcji przekroczy krytyczny poziom (różny w zależności od kanału) z łatwością pójdzie do konkurencji. Firmy e-commerce’owe kombinują więc jak mogą, by na potrzeby klienta odpowiadać jak najszybciej. Nawet jeśli ten zmienia kanał kontaktu z czatu na e-mail lub telefon. Tylko jak się w tym połapać?

Thulium to dobrze naoliwiona maszyna do zarządzania wieloma kanałami wsparcia. Telefon, czat, e-mail i Messenger w jednym narzędziu. Kontakt klienta ujęty w kartę, z chronologicznie uporządkowaną historią rozmów. Rozpoczęcie korzystania z takiego systemu zazwyczaj oznacza przesiadkę z zaporożca do mercedesa.

No dobrze. Mamy więc pewnie rozwiązania, które znacząco ułatwią zarządzanie sprzedażą i obsługą. To dużo. Ale gdyby tak je ze sobą połączyć, aby kontakt od klienta był od razu powiązany z konkretnym zamówieniem? To byłoby naprawdę coś!

BaseLinker w parze z Thulium stanowią świetną kombinację, by procesom obsługi i sprzedaży sprostać.

Efekt synergii

Dzięki integracji obu rozwiązań, życie osoby zarządzającej sprzedażą i obsługą jest nieco prostsze. W jednym narzędziu jest cała sprzedaż internetowa (ta z platform aukcyjnych i ze sklepów). Obsługa zapytań od klientów trafia do jednego narzędzia do komunikacji. Do tego te dwa narzędzie wymieniają ze sobą niezbędne informacje. Thulium pobiera z BaseLinkera podstawowe informacje o klientach. Gdy zajdzie taka potrzeba, potrafi na bieżąco pobrać podsumowanie zamówień złożonych przez danego kupującego

Po wejściu w kartę klienta w Thulium wyświetlane są informacje o kliencie i zamówieniu. Dlatego gdy taki klient np. dzwoni, pracownik ma natychmiastowy dostęp do najpotrzebniejszych danych, co bardzo poprawia i przyspiesza obsługę.

Jeśli kupujący na kilku serwisach używa różnych loginów, ale posługuje się tym samym e-mailem – Thulium jest w stanie go zidentyfikować jako tę samą osobę, więc konsultant nie wyśle mu dwóch różnych ofert (jest to szczególnie ważne, gdy jeden produkt występuje w różnych sklepach w innej cenie).

Pracownik biura obsługi korzystający z Thulium nie musi wykonywać dodatkowej serii kliknięć, by dotrzeć do ważnych informacji. Oszczędza swój czas. Może obsłużyć większą liczbę klientów lepiej.

Jak działa integracja?

Można ją wykonać w Thulium w parę minut. Synchronizujemy bazy klientów Thulium i BaseLinkera. Wystarczy zrobić to raz – kolejne synchronizacje nowych klientów (nowych zamówień) będą się odbywać automatycznie co pół godziny. Podczas synchronizacji pobierane są dane, które nie są starsze niż 3 dni, dlatego w przypadku pierwszej synchronizacji dobrze jest pamiętać o tym, że pobrane zostaną zamówienia z ostatnich 3 dni i nie ma możliwości pobrania starszych zamówień.

Twoja firma jednocześnie korzystając z tych dwóch rozwiązań oszczędza czas i pieniądze.

Podoba Ci się? Podziel się z innymi!