Dobra obsługa klienta ważniejsza niż niska cena

Podbijaj serca klientów sprawną obsługą z Systemem Thulium.

Obsługa klienta staje się nową formą marketingu. Pewność załatwienia sprawy jest dla klientów ważniejsza niż niska cena.

Fakty:

  • Tylko 22% badanych przyznała, że cena jest dla nich ważniejsza od jakości obsługi.
    Skracaj czas oczekiwania na połączenia oraz czas odpowiedzi na maile, sms i czaty.

Konsumenci są zmęczeni zbyt długim oczekiwaniem. Cenią sobie pewność, że nad ich zgłoszeniami naprawdę ktoś pracuje.

Fakty:

  • 2/3 respondentów irytuje konieczność oczekiwania na obsługę.
  • 46% respondentów uznało, że szybkość obsługi zdecydowała o lepszej ocenie obsługi w jednej firmie niż innych

Dbaj o dokładność – zapobiegaj rutynowym błędom i pomyłkom.

Klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń w zakresie obsługi ze strony przedsiębiorstw. Niezadowolenie najczęściej wynika z pomyłek w poprawności danych, parametrach zamówienia, błędów w rachunku, pomyłek w przedmiocie zamówienia i dokumentacji. Warto zauważyć, że aby takich błędów uniknąć potrzebne jest odpowiednie narzędzie: system do obsługi klienta, system call center, itp. Idealnie jeśli ów system, byłby narzędziem do wielokanałowej obsługi klienta, dzięki której możemy zadbać o rejestrację historii kontaktu z klientem, która odbyła się przez telefon, mail czy czat.

Fakty:

  • Aż 62% z nas wpada w złość gdy dostawca popełnia możliwe do uniknięcia błędy.
  • Aż 57% badanych mówi, że błędy sprawiają, że myślą o zmianie dostawcy.
  • Aż 81% badanych potwierdza, że wszystko czego chce, to odpowiedzi na swoje pytania.

System Thulium

System Thulium daje Ci możliwość wielokanałowej obsługi klienta:

  • sprawnej i pewnej obsługi połączeń telefonicznych, ponieważ historycznie powstał jako system call center
  • uporządkowanej obsługi maili, realizowanej przez zespół
    obsługi sms-ów odbieranych jako zgłoszenia
  • wspierania klientów na Twoich stronach www za pomocą live chat

Thulium sprawi, że żaden mail ani żadno połączenie od klienta nie pozostanie pominięte. Pozostanie jasne nie tylko kto się daną sprawą zajmował, ale też jak mu to wyszło, ile to trwało i jak klient ocenił daną obsługę.

W chwili, gdy media społecznościowe wciąż przybierają na znaczeniu, ich opinia to cenna informacja zwrotna.

Podoba Ci się? Podziel się z innymi!