Integracja Thulium z Facebook Messenger

Miliard dwieście milionów użytkowników na świecie w kwietniu 2017 roku. Dwa miliardy wiadomości wysyłanych miesięcznie. Jak wynika z badania PBI/Gemius (dane z grudnia 2016), z Facebooka korzysta 22,4 mln Polaków, a 49% z nich (10,9 mln) używa także aplikacji Messenger. Słowo “aplikacja” jest tutaj kluczowe, być może niektórzy użytkownicy korzystają z Messengera wyłącznie z poziomu Facebooka w przeglądarce.

Te statystyki robią wrażenie, prawda? Nie mogliśmy przejść obok nich obojętnie.

Mamy Messengera!

W systemie Thulium pojawił się kolejny kanał komunikacji.

Dodaliśmy Messengera do telefonu, e-maila, czatu i SMS-ów. Messenger nie jest jedynie platformą zastępującą SMS-y i MMS-y, pozwalającą na przesyłanie zdjęć z wakacji, filmów z kichającymi pandami oraz wiadomości typu “spaliłem kurczaka, kup coś na obiad po drodze LOL”.

To miejsce, gdzie coraz częściej odbywa się konwersacja firmy z klientem. Zerknijmy na pewien dialog z 2015 roku:

Volvo wykazało się dużym refleksem, odpowiedziało na swoim facebookowym wallu:

i zdobyło uznanie internautów. Chwilowe co prawda, bo internauci mają bardzo krótką pamięć, ale jednak.

Messenger w Twoim BOK-u

Tyle że Messenger to nie tylko pole do popisu dla ekspertów ds. mediów społecznościowych. Coraz częściej jest traktowany jako przestrzeń, gdzie można zadać firmie pytanie, np. na temat produktu oferowanego w sklepie internetowym. Wtedy do akcji wkracza “typowa” obsługa klienta. Niedługo każdy pracownik BOK będzie musiał mieć coś z social media ninja. Już w tej chwili na fanpage’u Twojej firmy (jeśli taki posiadasz) znajdują się przyciski “wiadomość” i „wyślij wiadomość”, na dodatek więcej niż w jednym miejscu, więc trudno jest je przegapić.

Wiadomości przez Messengera będzie spływać coraz więcej. Nieważne, czy będzie to wąski strumyk, czy prawdziwa powódź – Thulium pomoże Ci poradzić sobie z nimi. Konwersacje będą wpadać do naszego systemu, i nie zostaną pozostawione same sobie jak na Facebooku, tylko połączą się w jeden wątek z interakcjami z innych kanałów, współtworząc z nimi łatwo dostępną historię kontaktu z klientem.

Zobacz, kto już jest z nami i też zostań naszym zadowolonym klientem!

Customer success manager w thulium.pl

Obudzony o czwartej nad ranem wyrecytuje bez zająknięcia aktualne rankingi tenisowe, aż do pozycji dwusetnej włącznie. Niestety, więcej ogląda niż gra. Uwielbia wiedzę bezużyteczną, zabawy słowne i spacery. Zamierza przemierzyć cały Kraków pieszo, idzie mu to nieźle, przeszedł już 73% ulic znajdujących się w granicach miasta.

Podoba Ci się? Podziel się z innymi!